بعد از لمینت دندان چه نکاتی را باید رعایت کرد+ایا لمینت تغییر رنگ و شکل میدهد؟

روشن ترین رنگ لمینت دندان لمینت دندان کشیده شده فک بالا فک پایین قبل و بعد عکس ضخامت لمینت دندان

بعد از لمینت دندان چه نکاتی را باید رعایت کرد+ایا لمینت تغییر رنگ و شکل میدهد؟

روشن ترین رنگ لمینت دندان لمینت دندان کشیده شده فک بالا فک پایین قبل و بعد عکس ضخامت لمینت دندان

روشن ترین رنگ لمینت دندان کدام است همراه با انواع درجه بندی رنگ 2023

به طور کلی توجه به این نکته ضروری است که استفاده از سفیدترین لمینت دندان یا نمونه رنگ لمینت که بر خلاف شرایط شماست ممکن است برای همه زیبا و جذاب نباشد و برعکس ظاهری مصنوعی به فرد بدهد.بنابراین برای به دست آوردن سایه بهینه و نمونه های رنگ لمینت مناسب به دندانپزشک آموزش دیده و مجرب مراجعه کنید تا فرم صورت، سفیدی چشم، رنگ پوست، سن و سایر عوامل را مشخص کند.اگر دندان های شما بیش از حد سفید و غیرطبیعی به نظر می رسند، فراموش نکنید که لبخند دیگر موثر نیست و بر زیبایی چهره شما تأثیر منفی می گذارد.سفیدترین رنگ لمینت دندانی که برای ارتودنسی طرح لبخند استفاده می شود، رنگ لمینت A1 است که باعث می شود سفیدتر از اسمایل به نظر برسد. سفیدترین رنگ لمینت دندان به عنوان بهترین رنگ برای دندان افراد مشهور یا طرح لبخند هالیوودی شناخته می شود و طرفداران زیادی دارد.




انواع درجه بندی رنگ لمینت دندان



انواع درجه بندی رنگ لمینت دندان 


دندان همه مردم جهان یک رنگ نیست به همین دلیل رنگ های لمینت دندان هم متفاوت هستند و در چهار ۴ دسته A تا D  تقیمت میشود

گروه A : طیف رنگی مایل به قهوه ای

گروه B : طیف رنگی مایل به زرد

گروه C : طیف رنگی مایل به خاکستری

گروه D : طیف رنگی مایل به قرمز



تغییر رنگ لمینت دندان چگونه است



تغییر رنگ لمینت دندان چگونه است:


یکی از مشکلات بد  کسانی که می خواهند لمینت کنند این است که آیا رنگ لمینت دندان تغییر می کند؟ باید گفت ساختار لمینت سرامیکی بسیار متراکم و در برابر تغییر رنگ مقاوم است و برخلاف مینای دندان هیچ نقطه ای وجود ندارد که رنگدانه ها در آن نفوذ کرده و باقی بمانند. به همین دلیل نسبت به کامپوزیت های دندانی رنگدانه بسیار کمتری دارد. هر روشی که برای اصلاح طرح لبخند خود انتخاب می کنید، نیاز به احتیاط دارد. مراقبت های لازم پس از لمینیت می تواند از تغییر رنگ جلوگیری کرده و عمر مفید را افزایش دهد.البته لمینت هایی که چندین سال از عمرشان می گذرد ممکن است کیفیت اولیه خود را نداشته باشند و طبیعی است که بعد از چند سال شفافیت خود را از دست داده و کمی تیره شوند.


بر چه اساسی باید رنگ لمینت دندان را انتخاب کنم



بر چه اساسی باید رنگ لمینت دندان را انتخاب کنم:


بعضی از خانوم ها و اقایان تصور می کنند که انتخاب سفیدترین رنگ باعث زیبایی و جذابیت دندان های شما می شود و لمینت بیش از حد سفید دندان باعث مصنوعی شدن لبخند شما می شود. به طور کلی همه لمینت ها یک رنگ نیستند. عوامل زیادی در انتخاب رنگ لمینت دندان شما نقش دارند، از جمله رنگ چشم، رنگ پوست صورت، سن و جنسیت.